21 mai 2010

Jeg skal til Colorado!

Ja du leste rett, jeg har fått vertsfamilie i Fort Collins, Colorado!:D For dere som ikke vet hvor det er:
Jeg skal bo hos James og Susan Klock med hunden deres Riley. Jeg vet ikke om de har barn, men vertfall ikke noen som bor hjemme. Jeg skal gå på Fossil Ridge High School, som ligger nesten rett ved huset deres. Jeg har selvfølgelig sjekket rundt på google earth osv for å se hvordan huset og skolen ser ut. Det var utrolig fint :D Helt typisk amerikansk, fint hus og skolen var stor og så veldig ny ut! Er ikke dobbelt plassert så skal ikke bo med noen andre utvekslingsstudenter. Det at jeg verken har søsken eller en annen utvekslingsstudent i huset synes jeg er både bra og dårlig, er litt kjedelig men på samme tid utrolig gøy. Fikk telefonen om familien klokken ti idag, siden det har jeg ikke klart å slutte og smile :D Tenkte jeg skulle sende en mail til dem og be om litt bilder og sånt, må bare få roet meg ned et par hakk først, hah ;D Fikk også noen reise datoer som jeg kunne velge mellom, det viser jo bare at det nærmer seg mer og mer til jeg flytter. Gikk opp for meg idag at jeg faktisk skal bo i et annet land, med en ny familie i ca 10 mnd, helt sykt!

Her er skolen jeg skal gå på:
Kommer mer info og bilder senere når jeg har fått snakket med familien og funnet ut av ting, gleder meg som en liten unge!

Stay tuned

3 kommentarer:

  1. Skal du på NY kurset? og når skal du på ambassaden?:D
    gratulerer med familie!

    SvarSlett
  2. Ja, reiser til NY 4. august til 7. august. Skal på ambassaden den 23. juni :) Skal du på NY kurset? Og når reiser du på ambassaden ;D?

    Tusen takk :D!

    SvarSlett
  3. Jeg skal også bo i Fort Collins og gå på Fossil Ridge HS! :D

    www.ellinorsoervig.wordpress.com

    SvarSlett

:-)