27 mai 2010

Kreativ overskrift

Har fjernet alt som ikke har med USA og gjøre fra bloggen. Etter det fant jeg ut at det var veldig få innlegg igjen, woops. Menmen, har snakket litt med områderepresentanten min idag, hun virker utrolig grei! Spurte henne om jeg får lov å graduate, men det har hun ikke svart på enda. Har snakket med ei som heter Charlotte som også har havnet i Colorado og hun får ikke lov til det.. Det var visst kommet en ny lov i skoledistriktet hennes som sa at utvekslingsstudenter ikke får graduate, soo that sucks! Håper virkelig jeg får lov, for det er en av de tingene jeg gleder meg mest til.

The Klock's, Elle i midten som netopp har graduated. Hun gikk på samme high school som jeg skal på så blir da sånn kappe jeg får hvis jeg får graduate.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)