10 juni 2010

Reiserute

I går fikk jeg billettene til USA! Reiser fra Oslo til København klokken 10:05 den 4 August før det bærer videre til New York 12:25. Det nærmer seg med stormskritt nå, akkurat idag gleder jeg meg ikke så veldig mye.. Det har virkelig gått opp for meg at jeg skal være borte fryktelig lenge fra alt å alle, spesielt kjæresten min. Det kommer til og bli utrolig tøft. Det går så sykt opp å ned, ene dagen vil jeg bare hive meg på et fly å reise mens en annen vil jeg bare være hjemme for alltid.

Snakket også med Jim og Susan på telefon for første gang på søndag, det var utrolig spennende og litt flaut. Gikk mye i "Me too, yeah, yes, I can't wait, no" haha osv osv.. De hørtes vertfall veldig kjekke ut, sånn glad i stemmen og var veldig positive og gledet seg til jeg skulle komme :) Gleder meg til å møte dem men gruer meg til det første møte på flyplassen. Blir sikkert litt pinlig men sikkert også veldig naturlig. Så har de fått seg Skype-konto så blir sikkert noen Skype-date's fremover!

Noen av dere med samme reiserute?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)