13 juni 2010

Skype date

Nå har jeg skypet med vertsforeldrene mine i 45 min. Mitt første "møte" med dem :) Nå har jeg et enda bedre inntrykk av dem! Er så utrolig fornøyd med familien og de virker dødsbra! Så hilste jeg også på ektemannen til den eldste datteren deres, han virket også utrolig koselig. Fikk vite masse om byen, skolen og alle folkene. Susan har også snakket med ei jente som hun trodde jeg kom til å komme godt overrens med slik at jeg ikke var helt alene når jeg kommer bort. Da har jeg vertfall en venn!
Skype date'n! Ignorer det fine bildet av meg og mamma nede i hjørnet..

Senere idag skal Susan sende bilder av huset, gleder meg til å se hvordan det ser ut og spesielt rommet mitt. Så skal se om jeg får lagt dem ut hvis jeg ikke får dem så alt for sent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)