24 juli 2010

Gaver

I går var jeg og kjøpte noen gaver til vertsfamilien. Jeg kjøpte en bok om Haugalandet, Norwegian Cooking, og en ostehøvel. Skal også kjøpe en brunost og melkesjokolade men det tar jeg rett før jeg reiser.
Bilde ble feil vei , men men..

Nå er alt klart til jeg reiser
- Alle sprøytene er tatt
- Visum
- Stipend
- Visa kort
- Forsikring
- Gaver
- Noe glemt?

Jeg lagde til og med en pakkeliste i går, der jeg skrev ned alle tingene jeg kommer til å trenge der borte. Er jo ikke akkurat slik at jeg skal pakke til en ferie, men et helt liv! Og jeg skal få plass til helet livet mitt i en bag som skal veie 20 kg.. Må nok finne meg i å betale noe overvekt ja. Vet at jeg må prøve å pakke så lite som mulig for jeg kommer til å kjøpe masse der borte, men det er så utrolig vanskelig for jeg er så glad i alle toppene mine! Burde vell tenke på å begynne og pakke litt for det er bare 1 1/2 uke til jeg reiser. Heldigvis har jeg funnet en reisekamerat som reiser samme dato som meg.

For to dager siden flyttet denne krabaten inn hos oss. Sund at jeg reiser fra han om ikke alt for lenge..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)