29 juli 2010

Pakketid



Nå har jeg begynt å pakke i den store bagen min! Haha, måtte teste ut om jeg klarte å få en hel Lise oppi, og det gikk! 
Her er resultatet så langt. Det er dette jeg skal leve på i 10 mnd, kan plusse på en del shopping da. Great!

Skjemaet for NY ser slik ut
Onsdag
Arrival, check in, OUTLET SHOPPING, dinner
Torsdag
Morning orientation, NYC sightseeing and lunch - Statue of Liberty, Lower Manhattan, dinner
Fredag 
NYC sightseeing and lunch - 5th Ave, Top of the Rock, Times Square, dinner
Lørdag
DEPARTURES TO YOUR HOST COMMUNITIES

Gira? JA!

3 kommentarer:

  1. Haha :) Utrølig søtt at du fikk plass i kofferten din ;) lykke te me pakking og reising<3

    SvarSlett
  2. hihi, måtte jo prøve! takk sunniva :)

    SvarSlett
  3. då kan du jo ta me meg i kofferten då <3

    SvarSlett

:-)