08 juni 2011

California shenanigans

California var så utrolig hærlig. Ikke bare for jeg fikk være med familien min med for staten er bare utrolig gøy! Jeg ELSKER storbyer, og kunne godt tenkt meg å bo i en sånn by når jeg blir eldre. I midten av Beverly Hills hadde ikke vært feil, husene der koster jo bare 50 mill og sånn men det går greit. Noe av shenanigansene vi gjorde i cali var bland annet

Å besøke Madam Tussauds



Der traff vi på masse kjente stjerner og tok en hel del cheesy bilder. Men hey, er du turist så skal det gjøres skikkelig!

Ble en del soling med bassenge og begynte å bygge opp sommer fargen






Vi fikk en kjangs til å se det berømte Hollywood skiltet



Tok en tur til Universal Studios hvor vi fikk se forskjellige sett der di spiller inn TV serier, hvordan ting blir laget slik som vær osv i filmer og sånn. Og vi så enda flere "kjendiser" og et ganske så kult watershow!

Wisteria lane!



Når vi gikk langs Hollywood blvd fikk vi også øye på denne kjekkasen, tatt rett ut fra Top Gun

Fikk et bilde med denne stjerna, no pun intended.. Er litt dårlig bilde men var Michael Jackson´s.

Vi gjorde også mye annet gøy og spiste på masse gode resturanger som det er å finne i LA. Vi gikk ned til down town hvor det er et stort marked akkurat som i Tyrkia hvor det er kjempe billig og du kan prute ned prisene til veldig veldig billig. Gikk også innom LA inc eller Voltage tattoo som det egentlig heter for å få tatt en tattoo! Men i California MÅ du være 18, til og med om du har en foreldre med så da ble det ikke noe tattoo på meg.. 
Alt i alt var det en helt utrolig ferie, ikke bare fordi det var et mega fint hotell, i den nydelige staten california, men fordi det var med familien min. Jeg innså hvor mye jeg savner dem, og hvor godt det skal bli å komme hjem til Norge. Savner dem allerede! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)