02 juni 2011

I love California

Endelig var familien på plass! Har du noen gang vært borte fra familien din i en lang periode? Tenk deg den følelsen du får når du ser dem igjen og gang den med 10 og der har du hvordan jeg følte det da jeg så familien min igjen på flyplassen. Vi hadde tre dager i Fort Collins sammen hvor jeg viste dem byen min. Etter tre hærlige dager og et lite vellykket Senior Keg Party bar det avgårde til California. Her har vi nå vært siden lørdag og skal være til neste lørdag så en hel uke. Har vært utrolig deilig og komme seg bort fra alt og bare slappe av med sol og bading. Har blitt litt shopping og idag avsluttet jeg dagen med en 1 times aroma terapi masasje. Skal ikke klage :)











Fint?

Kan ikke si det jeg har mest lyst til akkurat nå er å blogge så får ta et mer detaljert innlegg senere! 

All I can say is, I LOVE CALI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)