24 mai 2011

Graduation weekend

Fy søren så sliten jeg er! Fra torsdag til idag har alt gått i et kjør! På torsdag hadde vi graduation partyet vårt  som tok nesten hele dagen med rydding og en del sosialisering. Etter det gikk vi innom et annet party før det va preimeren av Pirates of the Carribean som stod for tur. På fredag var det selve graduatin sermonien, etter sermonien hadde vi en filmkveld med alle sammen i jengen. På lørdag og søndag var det bare graduation parties. EN HEL DEL sosialisering og masse mat overalt. Kan banne på at jeg har sikkert lagt på meg 5 kg bare denne helgen!



For de som ikke vet hva et graduation party er så er det bare en get together der du inviterer venner og familie for å ferie at du har graduated. Du har mat, dessert, leker, spill og masse annet gøy. Folk kommer bare innom, prater med folk før du som regel går videre til en annen. For det er så utrolig mange som har festen sin på lørdagen og søndagen etter graduation. Kan jo tenke deg hvor mange seniorer det er som feirer det. 


















Er ikke tid å sette seg ned og ta det me ro enda. Om 7 timer kommer det tre generasjoner med Rossebø damer på besøk. Nå er det klesvask, rydding og pakking som står for tur før vi kjører ut på flyplassen for å hente Rossebø mafien så fint som pappa kaller det. Blir tre dager med sightseeing i Fort Collins og Denver før vi flyr til California på fredag og skal bo på spa hotell 5 minutter fra Santa Monica beach i en uke. Kan si jeg gleder meg en liten smule. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)