09 mai 2011

Summer Schedule

Kan ikke si jeg er så motivert til å blogge lengre. Noen ønsker om hva jeg skal skrive om?

Nå er det en og en halv uke igjen med skole. Dette året har gått utrolig fort. Tiden flyr når du har det gøy! Er ti uker til jeg skal hjem, på den korte tiden har jeg mye å se frem til.
- 19 Mai, Graduation party
- 20 Mai, Graduation (som jeg skal sitte fint i salen å se på)
- 24 Mai, mamma, mormor og lillesøsteren min kommer! Da blir det 10 dagers ferie i LA og Hollywood!!
- 25 Mai, SKP
- En gang i Juni reiser jeg nok med patty til bestemoren i ohio for en lang helg
- I juni skal jeg også med familien til Tulane, New Orleans for å se på skolen patty skal på
- 4 Juli, nasjonaldagen i usa = ton of fun
- 14 Juli, hjem til lille Norge

Inni her blir det en hel del sommer kos med sene kvelder og mye latter. Skal bruke masse tid på venner og bare ha det gøy!



Litt mer prom :)

2 kommentarer:

  1. Veldig bra blogg! Ikke gi opp blogginga, selvom ikke folk kommenterer så betyr det ikke at mange leser :)

    Lykke til mot slutten av perioden der borte, håper alt er bra :)

    SvarSlett
  2. Wow, så fint design!

    Bloggen din er kjempe bra, så ikke slutt å blogge! Håper du får det fint de siste ukene :)

    SvarSlett

:-)