11 mai 2011

Raindrops keep falling

Nytt design, igjen! Blir så fort lei av det samme gamle, alltid kjekt med litt forandringer :)

I hele dag har det regnet, veldig typisk Colorado vær. Går fra å være 28 grader og full sol til regn og tordenvær. Skal ikke klage heller, siden det har regnet i dag har jeg brukt dagen inne med peppermint hot chocolate fra starbucks, peanut butter cookies, one tree hill og litt matte. Pluss jeg elsker å sovne til regnet, det er by far det beste jeg vet!

Blir litt misunnelig når jeg ser folk begynner å skrive om de snart skal hjem og hvor mye de gleder seg. Skulle egentlig ønske jeg kunne det også, men på samme tid er jeg glad for den ekstra tiden jeg får bruke her borte. Jeg får tross alt tilbringe sommeren min i freaking USA! Det blir like varmt her som i sydenland så får jo tan og alt det der. Er litt kult det også da.
Hvis jeg ikke hadde utsatt biletten min hadde jeg reist hjem 4 Juni, om røffe to uker! Klarer ikke se det for meg for det er jeg ikke klar for i det hele tatt. Hadde jeg reist hjem da hadde ikke familien kunne komt på besøk og jeg hadde ikke fått muligheten til å besøke Hollywood. Noe jeg alltid har drømt om. Jeg kommer jo hjem til slutt og da kommer jeg fort inn i rutinene mine igjen og kommer tilbake til alt det samme gamle som jeg på denne tiden i fjor var så gira på å reise fra.

 Stunna shades! Nick and Zoe, two of my favorite Americans

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)