20 mai 2011

GRADUATION

Har glemt kameraet mitt hos Jocelyn så dette blit et litt kjedelig innlegg.. Får hive innpå noen senere!

I går hadde vi graduation partyet vårt, Jocelyn, Patty, Stephanie, Sarah og meg hadde en get together at Jocelyn´s house! Det ble en stor suksess :) Kom masse folk innom og fikk se en del kjente fjes før skolen er helt slutt. Alle seniorene er ferdig men freshmen, juniors og sophmores er fortsatt på skolen. Vi hadde mat, en sjokolade fontene, kake, volleyball nett, games og et bord med bilder og årbøkene våre hvor folk kunne signere og sånn.
Idag er selve graduation sermonien. Jeg får som sagt ikke gå men skal jo selvfølgelig gå å se på. Alle seniorene er kjempe spente på å komme seg ut av high school å begynne på college. Det er utrolig trist for det går opp for alle at high school er over og til neste år reiser alle bort og det er mange du bryr deg om som du ikke kommer til å se på en stund. Har gått opp for meg også at det begynner å gå mot en slutt. Nå er skolen over og jeg har to mnd igjen som kommer til å gå fort! Har ikke truffet meg helt enda men er sikker på en gang snart kommer jeg til å ha et kjempe stort melt down og gråte i bøttevis. Vet det kommer en sånn snart...

Noen gode nyheter er jo at mamma, mormor og lillesøsteren min kommer på tirsdag og jeg gleder meg noe helt ekstremt!!! Vi skal innom LA og Santa Monica beach, tror ikke det blir så gale å se mormor og frida (lillesøsteren min) etter 10 mnd! Herlighet så gøy det kommer til å bli, skikkelig jentetur!

Lover jeg skal skjerpe meg med bloggingen! Har mye ting å skrive om nå men har bare ikke tid akkurat nå, stay tuned (:

Hiver innpå noen bilder fra en dag i forige uke, just for the hell of it



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)