24 mai 2011

The Eagles

For noen uker siden gikk jeg og Hanne (en annen utvekslingsstudent som bor i Fort Collins) på en hockey kamp. Fant ut at vi måtte gjøre noe så amerikans vertfall en gang før vi resier hjem. Det var god stemning og en del spente fans. The Eagles vant på overtid! Gjennom hele kampen hadde de små konkuranser mellom alle fansene og alle "sections" (husker ikke hva detter er på norsk...) om å vinne premier osv.. De heiv også ned t-shorter, som jeg fikk og hadde i hendene når han gamle mannen bak meg bestemte seg for å grabbe den til seg. Hadde nesten lyst å snu meg rundt å si akkurat hva jeg følt rett i tryne på han men idet jeg snur meg rundt og skal skjelle han ut ser jeg at han ser ut som en creepy gammel mann tatt rett ut ifra Criminal minds. Så nei, det skjedde aldri. Bannet endel på norsk til meg selv før jeg roet meg ned. Hele den supporter greia som gira meg opp vetdu. Vant også free qudoba burrito for vår section lagde mest bråk, ikke feil. I en av pausene måtte vi jo sefølgelig ha oss en hottdog som vertsfar fortalte meg var tradisjon og måtte gjøres vertfall en gang når du var på skikkelig hockeycamp.


 Han mannen rett bak meg er den creepy duden som stjal t-shorten min..








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)