11 februar 2011

Lunch Date

På tirsdag fikk jeg en lapp i mattetimen fra en av rådgiverene der det stod "Urgent", at jeg måtte komme ned til kontoret med en gang. Fikk hjertet i halsen og lurte fælt på hva jeg hadde gjort galt. Da jeg kom ned til kontoret satt Chris, Alex og Sencca der allerede. Jeg satt meg ned og vi fikk beskjed at vi skulle bli auksjonert bort some Lunch Date´s for charity. Key Club som er en klubb på skolen som hjelper til med veldedighet, jobber med å skaffe penger til kreft forskning, de hadde plukket ut folk som skulle bli aiksjonert bort. Så på Valentines day skal de auksjonere bort 10 jenter og 10 gutter. De skal ha en budrunde under lunchen på mandag og de som byr høyest vinner en lunch date me deg på torsdagen. Siden jeg har 4 periode av (når freshman lunchen er) så skal jeg auksjoneres bort til alle 9. klassingene også. Må nesten le av hele greia, blir sikkert utrolig flaut men utrolig gøy også. Gotta love High School. Det er sånne ting jeg synes vi burde ha mye mer av i Norge. Events der studentene kan bli mer involvert. Sånn så når jeg var på Hawaii ble seniorene stemt på for forskjellige titler. Chris og Jocelyn vant "Year´s cutest couple", og du kunne vinne masse sånne forskjellige ting, Worst Driver, Prettiest Eyes, Best Fall, Prettiest, Most likely to find a cure for cancer, osv.. så kommer det bildet i årboka og alt sånn. Og High School spiriten, er ABSOLUTT noe vi burde ha mer av i Norge. Skal på basketball kamp senere idag, gleder meg som en liten unge hver gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)