25 februar 2011

I´m moving out!

Var vel på tide å blogge igjen da! Siden sist har jeg fått meg ny familie! Skal flytte inn med en vennine, Patty. De bor et lite stykke unda som er ca 10 min til skolen. De bor teknisk sett i Windsor men det er rett vedsiden av Fort Collins så det blir ikke noe problem. Skal fortsatt gå på fossil så trenger ikke bytte skole eller noe. Gleder meg veldig! Skal bli gøy og bo med en vennine, blir som en tre månders lang sleepover. Flytter forhåpentligvis inn denne helga.

Den siste uka har vert veldig slitsom. Track begynte på mandag så har trent hver dag fra tre til seks. Først løper vi så etterpå er det weights. Når jeg kommer hjem er jeg dau trøtt men da er det selvfølgelig lekser som venter på meg. Gårsdagen var spesiell tøff. Når jeg kom hjem hadde jeg en stor krangle med en av kompisene mine, som endte i et lite emosjonelt breakdown. Å flytte mellom fire forskjellige hjem tærer utrolig på. Trodde ikke det påvirket meg så mye men i går ble det for mye. Ble en del tårer og savnet Haugesund litt ekstra mye. Gikk til sengs klokken 8 og sovnet med en gang.

Dagen idag var litt bedre. Begynte ikke så særlig bra den heller. Når jeg stod opp var det en liten snø storm ute og Fort Collins er fylt med snø, igjen. Veiene var glatte og det var masse biler som hadde kjørt av veien. Hadde en prøve i biologi senere på dagen som jeg følte gikk utrolig bra, noe som sikkert tilsier at jeg gjorde det veldig dårlig... Dagen ble heldigvis bedre. Jeg kjørte til Denver med Vmor og Vsøster for Vsøster har et svømmemøte denne helgen. Vi spiste på Chili´s før vi kjørte til Cherry Creek Mall. Hadde ikke så mye tid men fikk løpt inn på Victoria´s Secret og MAC før vi kjørte til hotellet. Hotellet er ganske fint med både svømme basseng og hot tub, så tror ikke denne helgen blir så aller verst. Skal shoppe masse i morgen og bare slappe av. Skal bli ganske godt og komme seg vekk fra alt dramaet High School har og tilby.

Skulle egentlig laste opp bilder fra sist helg men nette på hotellet er alt for treigt så får ta det når jeg kommer hjem!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg bare lurte på om du er fornøyd med Aspect? Vurderer å reise med dem..

    SvarSlett
  2. ja er ganske fornøyd :) de har utrolig bra folk som jobber for dem!

    SvarSlett

:-)