10 februar 2011

Reality check

Var vel på tide og blogge igjen da, skjer ikke noe spennede.. Har bare the time of my life :) Kan vell si ganske sikkert at jeg har det helt fantastisk. Har sikkert sagt det en million ganger før men det er veldig sant. Derfor har jeg funnet ut at jeg skal utsette billetten min til 20 juli isteden for 4 juni, så det blir bra :) Da får jeg rundt 3-4 uker hjemme før skolen starter. Skal bli godt og komme hjem til HTG igjen, selv om det betyr at du faktisk må gjøre noe på skolen.. Akkurat nå ser karakterene min ganske bra ut
Psychology           94,3% A
English                 100 % A+
Math                     90,9% A-
Biology                120 % A+
US History           100 % A+
Advisory              100 % A+

Familien min er kjempe kjekk! De gjør virkelig at opplevelsen min her blir bedre enn hva den allerede er. De er noen utrolig bra mennesker, og du må lete lenge etter folk me de samme kvalitetene som denne familien har. Vennene mine er helt utrolige. Jeg har fått en del veldig gode venner som det blir utrolig trist og reise fra. Vennene mine i Norge vet jeg at jeg kommer hjem til selv om jeg savner dere alle utrolig mye. De jeg har fått her vet jeg at kommer til å være venner med for livet, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg får se dem igjen.. Og som sagt skolen, veeeldig enkel. Noen fag må du sefølgelig jobbe mer i men lang ifra slik den er i Norge.  Så alt her borte går veldig bra. Må nesten stoppe opp noen ganger og virkelig ta inn alt som foregår rundt meg. High school er helt amazing.

Kose meg med macen hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)