10 mars 2010

Stavanger og Oslo

Jeg har nettopp fått vite at jeg skal en tur til Stavanger på et infomøte (husker ikke helt når?) for å få vite mer om året i USA og hvordan det er å være utvekslingsstudent i et nytt land. Så skal jeg på til Oslo på den Amerikanske Ambassaden den 23. juni for å få visum. Da skal jeg reise inn med Karoline og gå på det møtet så skal vi ta oss en shoppingtur rundt i Oslo resten av dagen før vi tar det siste flyet hjem igjen. Gleder meg allerede!

Bare for å nevne det har jeg måttet tatt en Toberkuluse,Toberkoluse, Tuberkuluse prøve sprøyte. Haha, har ingen aning hvordan det skrives. For å se om vi hadde den sykdommen, som jeg ikke hadde, da måtte jeg tatt lungerøntgen osv.. = mer stress. Det var pain, jeg HATER sprøyter. Når den var tatt så var det arket det siste av papirene som skulle sendes inn utenom sommer karakterene. Eneste faget jeg er redd for er matten, håper jeg klarer treeren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)