17 mars 2010

Rival J93

I går spilte jeg min siste kamp for rival med jentene. Nå er sesongen slutt og etter dette flytter jeg til USA, så ingen håndball. Blir egentlig ganske trist med tanke på at jeg har spilt håndball i 8 år. Er ganske lei av all den treningen og kampene etter en hel sesong så skal bli deilig med litt mindre treninger og ingen kamper. Men etter et par måneder der borte vil jeg nok merke at jeg savner all treningen og kampene. Har gått gjennom mange tap og herlige seiere med disse jentene! Det beste minne jeg har var vell da vi vant Trollcup i 2009.


Slenger inn et bilde fra etter finalen :)

Siden det ikke finnes håndball i USA så satser jeg på å begynne på en ny sport. Det blir nok spennende. Har gått på fotball og cheerleading før men tror nok nivå der borte er langt bedre enn det vi var, hah.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)