25 mars 2010

Nadaswada

Har egentlig ingenting spesielt å skrive om siden det ikke skjer så veldig mye på USA fronten akkurat nå. Eller jo det gjør jo det men ikke noe nytt som dere allerede ikke vet :) Venter i spenning og føler på meg at jeg kommer til en skikkelig kald amish-plass. Vi hadde nettopp ca. 3mnd med snø her i Haugesund og jeg kjenner jeg er dritt lei! Så håper på en plass slik som Flordia, New Mexico eller noe i den duren der de har sol hele året :))


Er et par ting jeg angrer litt på at jeg sa i intervjuet og skrev på profilen min. Sånne småting jeg håper de ikke tok i betraktning når de valgte meg. Som f.eks. at jeg kan bo på rom med barn, når jeg tenker over det i ettertid hadde jeg ikke klart å bodd med en skrikende unge eller at jeg kan bo med en røyker. Håper de ser mest på brevet der jeg har skrevet at jeg liker sol, sommer og bading :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)