10 mars 2010

Borte

Da jeg var inne på Aspect sine sider her en dagen så jeg at profilen min var borte. Jeg fikk litt panikk å fikk mamma til å ringe til dem å spør hvorfor jeg var tatt vekk. Hun snille dama mamma snakket med sa at hvis det var noe feil med en profil så kunne det hver at den profilen ble tatt bort mens den ble endret på, eller at det hadde skjedd en feil. Det har vært problemer med profilen min før men da har jeg fortsatt lugget på siden mens feilen på rettet opp i. Og det fortalte mamma til henne. Så sa hun også (ikke for å gi falske forhåpninger) at hvis en student ble reservert ble de tatt vekk i mellom tiden. Når mamma sendte meg melding og fortalte dette kjente jeg at det boblet inni meg og jeg klarte ikke slutte å smile! Så jeg håper og tror det er grunnen! Nå må jeg bare vente i spenning og håpe på at jeg ikke blir lagt ut igjen, for det vil da si at en familie har valgt akkurat meg. Da må de gå igjennom en hel del papir arbeid der borte i USA, og når det er gjort får jeg beskjed her hjemme i Norge at jeg har fått en vertsfamilie. Venteventevente...

Så er Karoline også lagt ut på siden, endelig! Selv om de skrev en hel del feil i studentbrevet hennes som får henne til å virke som hun lider sterkt av dysleksi. Dette er veldig dårlig for presentasjonen av hun selv så jeg håpe de får rettet opp i det fortest mulig.

Siden min profil er tatt bort stjal jeg bare bilde av Karoline sin profil fra hjemmesiden og hiver det innpå her slik at dere får se hvordan en student profil ser ut :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)