22 mars 2010

Vertsfamilie!

Idag har jeg fått vite at jeg ikke bare er reservert men at en familie har valgt meg! Jeg klarer ikke la være å smile. USA er alt som går gjennom hodet mitt akkurat nå og jeg gleder meg noe helt sinnsykt. Jeg vet ikke hvem jeg skal bo hos eller hvor det er enda. Først må jeg få noen papirer sendt fra skolen jeg skal gå på så mellom en til to uker etter det får jeg all informasjonen jeg trenger :-D Så om en tre ukers tid vet jeg alt jeg trenger å vite.

Før idag hadde det ikke sunket helt inn att jeg skal reise om ca. 4 mnd og være borte i et helt år. 10 lange måneder borte fra alle vennene mine, kjæresten min, mamma og resten av familien. Det kommer til å bli veldig tungt men i tillegg så utrolig lærerikt! Treffe mange nye mennesker og oppleve helt nye ting som andre ikke har muligheten til. Det kommer til å bli så utrolig gøy men også veldig vanskelig. Men jeg kommer jo hjem til slutt!

Jeg føler meg så utrolig heldig som har fått denne muligheten, og jeg skal nyte hvert sekund når jeg er der, og telle ned hvert sekund til jeg skal få se alle sammen igjen. Det blir nok et minne for livet :)


Happyfaceee

2 kommentarer:

  1. gratulerer :D:D
    Du er kjempeheldig! :)

    charlotte @ charlotteiusa.blogg.no

    SvarSlett
  2. takk :-D
    Gleder meg utrolig mye !!

    SvarSlett

:-)