19 november 2010

Harry Potter And The Deathly Hallows

I går var jeg på premieren av den nye Harry Potter filmen, utrolig bra film! Er ikke noe særlig Potter fan men var gøy. Filmen begynte ikke før 12:10 men vi kom klokken ni for å få bra plasser. Det var stappfullt med folk og de fleste hadde kledd seg ut. De viste filmen i sikkert 10 forskjellige saler, så du kan tenke deg hvor mye folk det var der. Filmen var ferdig rundt 3 AM, men jeg måtte alikevell opp klokken 07:45 idag og komme meg på skolen. Så etter 4 timers søvn var jeg ganske trøtt i tryne da jeg valset inn på skolen. Hodet mitt banket og det føltes som jeg hadde verdens verste hang over....
Nå venter jeg på at Kayla og Mandy skal komme over, blir nok en rolig fredagskveld. Misunner dere som er hjemme som kan gå ut og feste og ha det gøy. Sparer alt til neste sommer, da skal det ta av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)