29 november 2010

I'd catch a grenade for you

Thanksgiving break er over og skolen er i gang igjen. Kjenner jeg begynner å bli ganske så lei av skolen og er veldig misunnelig på dere i Norge som får flere ferier enn oss... Anyways, på fredag var det Black Friday som betyr kjempe store salg her borte, også lange køer og folk blir helt galne. Gikk ikke på noe shopping, noe som jeg angrer på at jeg ikke gjorde. Folk har begynt å pynte til jul allerede og hvor enn du går ser du hus med helt crazy julelys. Er ikke snakk om å få det fint men så fargerikt som bare mulig og så mye du kan få presset opp på husveggen. Huset mitt ser ganske koslig ut, ikke så alt for mye (:


Det er julepynt i hele huset, og siden det er så høyt under taket har vi et gigantisk juletre!


På søndag kjørte jeg opp til Winter Park med familien til Clayton for å stå på ski, det er helt utrolig her borte. Som jeg sa tidligere, mye bedre enn i Norge! 



Nå venter jeg på noen pakker som blant annet inneholder snop, kalenderpakker, julepakker og masse annet digg. Gleder meg, er like spennende hver gang jeg får noe fra Norge, for et lite øyeblikk føler jeg at jeg er hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)