04 november 2010

POWDERPUFFFF

Dette skulle egentlig vert postet i går..
Dagen idag har vert lang. Begynte egentlig ikke skolen før 11 idag men måtte inn før ni og ta en quiz. Så jeg var på skolen klokken halv 8 i dag frem til klokken 11 uten egentlig og gjøre stort. Hadde prøve i spansk og biologi som jeg øvde på. Etter skolen var det hjem og skype litt med norge. Er bare 7 timers tidsforskjell isteden for 8 frem til lørdag, yay. Så var det rett bort på skolen for og endelig spille powderpuff kampene. Det var utrolig gøy og vi vant selvfølgelig!! Var ikke lov til å takle men de fleste brydde seg egentlig ikke. Og det var så utrolig kaldt, sto ute i 7 grader i bare tshorte og thigts... ! Kom hjem, spiste litt og dusjet i glovarmt vann i sikkert 30 min, herlig. Nå skal jeg endelig legge meg og opp til en ny dag i morgen! Ukene går utrolig fort, ikke lenge til Thanksgiving = FRI.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)