14 november 2010

Raise Your Glass

Hei! En stund siden sist nå, har vert utrolig opptatt! Helgen har gått utrolig fort, fredag begynte med en sleepover hos Josie. På lørdag kjørte vi til et stort shopping senter hvor jeg fikk handlet litt på Forever 21, eeeelsker den butikken!!! Hver lørdag klokken 5 må jeg i kirken, så fikk gjort det før Kayla kom over. Vi fikk Brandon til å kjøre oss bort til Vishal hvor vi var med noen venner. Kom hjem i 12 tiden, gikk og la oss. Høres ikke ut som en veldig spennende helg men den var utrolig kjekk :)) Nå sitter jeg og venter på at noen fra Norge skal komme på skype..... Og siden sist har det kommet snø i Fort Collins, og det er freezing cold. Har fått en skikkelig Christmas Feeling, er ikke så veldig lenge igjen til jul. Kommer til å bli utrolig rart, min første jul noensinne uten familien min, uten pinnekjøtt, og her åpner de pakkene på morgenen den 25 Desember hvis jeg ikke tar helt feil? Og jeg har forresten et lite problem akkurat nå, location of camera = unknown.....


Idag skal jeg få bestilt turen til Waikik, Hawaii med Karoline!


Sist men ikke minst, Gratulere med farsdag pappa! Glad i deg og savner deg masse :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)