08 november 2010

Sparks fly

Denne helga var helt utrolig kjekk! På lørdag kom Zoe over for en sleepover. Etter kirken kjørte vi til centerra, et kjøpesenter i Loveland, shoppet og spiste før vi kjørte hjemover med musikken på fult. Da vi kom hjem tok Zoe på seg extensionene mine og alle trodde hun var blitt blond, hah.


Så lagte vi popcorn og kjørte bort til Clayton. Når vi kom hjem ble det norsk melkesjokolade og smågodt. Amerikanere ELSKER norsk sjokolade, noe som er forståelig siden amerikansk snop ikke er særlig godt. 
På søndag måtte Zoe tidlig hjem. Da ble det mer tid til skyping med Norge! Fikk snakket litt med Marte og Kristoffer :) Etterpå skulle jeg egentlig gjort lekser, men er blit syk igjen.. så sovna på benken istedenfor. Susan tok meg med og fikk kjøpt noe medisiner så føler meg bedre nå, skulle gjerne hatt mammen min men Susan er en god nummer to :)
Idag er det en ny uke. Dagene går så utrolig fort. Tror når jeg kommer hjem så kommer jeg nok til å ønske jeg fikk mer ut av året mitt her borte. Skal prøva å få inn så mye amerikansk som bare mulig!! 

Nå har jeg akkurat snakket med Karoline i over en time, miss you Florida. På tide og begynne med leksene, skal bare gomle i meg resten av melkesjokoladen først :) 

Må bare si noe litt morsomt, kikket gjennom iPoden til en på skolen her en dagen, gjett hvilken sang jeg fant? Take on me - A-HA! Og de spiller alltid Beggin - Madcon i gymtimen. Litt tøft :))))

2 kommentarer:

:-)