05 desember 2010

I must have done something right, to deserve you in my life

Etter basketball kampen i Denver kom jeg for sent hjem, det har skjedd et par ganger så da fikk jeg straff for det noe som er naturlig. Så jeg fikk husarrest i en uke og må skrive en stil om trust som jeg skal gi til Jim og Susan. Forstår grounded delen men å skrive stil om det synes jeg er å gå litt vell langt. Skjønne de vil jeg skal lære av det og at de vil være ekstra forsiktige siden jeg egentlig ikke er deres datter, men jeg lærer nok av å få husarrest i en uke og gå glipp av alt det jeg hadde planlagt denne helgen. Jeg er snart 17 år så jeg forstår når jeg har gjort noe gale, trenger ikke få det inn med sølvskje lengre. Selv om jeg hadde husarrest denne helgen så var den ikke så aller verst. På fredag gikk jeg og la meg tidlig og fikk inn 13 timer med søvn, herlig. På lørdag gikk vi i kirken før vi kjørte inn til Denver og så på "The Parade of Lights". 




Idag kjørte vi hjemmefra klokken 8AM for å hente Elle i Denver. Vi kjørte ned til downtown og spiste frokost før det var videre til Flatiron (et stor kjøpesenter som ligger i Boulder). Der fikk jeg shoppet alle julegavene for i år. Var hjemme til 4 så det var noen solide timer med shopping. Nå må jeg bare få sendt noen hjem til Norge og en liten en over til Miss. Florida så er jeg ferdig for i år. Da vi kom hjem fra shoppingen lå det to store pakker og ventet på meg på kjøkkenbordet. Den første var fra mamma, inni den var pakkekalenderen min. Var fem dager for sent så fikk åpnet fem pakker idag, wii!

Den andre pakken var fra Rannveig, igår sa hun at hun hadde sendt meg en pakke og det var en overraskelse men siden det var så lenge siden var det sikkert noe som hadde gått feil siden jeg ikke hadde fått den. Men gjett hva som lå på kjøkkenbordet mitt idag! Det første jeg tok ut var dette kortet
Når jeg leste det begynte tårene og trille. Ble så utrolig glad og trist på samme tid og innså hvor mye jeg savner bestevennina mi. 

Selv om klokka var 2 hjemme sprang jeg opp og ringte mamma som kom på skype og snakket med meg i to timer. Så det ble en ganske bra dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)