30 desember 2010

Winter Wonderland

I løpet av ferien har jeg ikke gjort så utrolig mye, for det meste stått på ski og vert me venner. Fjellene her i Colorado er virkelig fantastiske!
Jeg fikk beskjed for noen dager siden at det er ikke sikkert jeg får lov til å reise til Hawaii eller få besøk av mamma. Grunnen til dette er at familien er ikke fornøyd med hvordan ting er nå og derfor sier organisasjonen nei. Skal i et møte med familien og område representanten min neste uke så får se hvordan det går. Fant ut at det er visst mye mer problemer her i huset enn hva jeg trodde. Hawaii turen ser veldig mørk ut akkurat nå...

Alt dette er utrolig vanskelig, jeg føler meg helt alene her borte med en hel del voksne i mot meg. Er redd for å si hva jeg virkelig mener, og sånn burde det jo ikke være i det hele tatt. Du ser for deg et fantastisk år der alt skal være perfekt, men det er langt i fra sånn. Men jeg skal ikke gi opp, uansett hva som skjer og hvordan ting blir skal jeg fullføre året mitt. 

4 kommentarer:

  1. Seriøst?? Off, stakker deg! Håper det ordner seg :)

    SvarSlett
  2. Hva er det dere er uenige i da?

    SvarSlett
  3. de synes jeg bruker for mye tid på venner båder de her og i norge og at jeg ikke er nok med familien..

    SvarSlett

:-)