11 desember 2010

I wish I could go back in time and change everything

Helga har vert helt grei til nå. I går var Zoe med meg hjem fra skolen, vi fikk pakket inn resten av pakkene og fikk sendt dem avgårde til Norge. Det ble 600 kr, gjorde litt vondt i lommeboka. Deretter gikk turen til Centerra hvor det ble litt shopping og middag. Pappa var så snill at han ga meg litt penger for å gå ut å spise med en venninne får å få tankene over på noe annet, og det hjalp virkelig. Det var en hel del latter og en del tårer i tillegg.  Prøver og få tankene over på andre ting og fylle opp tiden min men det er ikke så enkelt, jeg klarer det bare ikke. Alt jeg gjør og hvor enn jeg går så er det alltid noe som minner meg på det. Sanger, lukter, bilder... Alt er bare vondt. Vil komme meg ut men akkurat nå føles det mye enklere og bare råtne på rommet når hele verdenen din bare raser sammen rundt deg. Heldigvis har jeg utrolig mange gode venner her borte som virkelig støtter meg. De lyser virkelig opp hverdagen min. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)