12 desember 2010

If the moon fell down tonight

Happppyy, nå er jeg endelig i et bedre humør! Etter i går ble bare helga bedre og bedre. Jeg sov lenge og bare daffet rundt i huset før vi gikk i kirken. Etterpå plukket Clayton meg opp og vi gikk å så Tangled med Jocelyn og Chris. For en søt film! Var sikkert bare folk under 10 år der da hah.. Etter det så vi en film til, The Notebook.
Idag snakket jeg med masse med folk hjemme i Norge. Nå er jeg i et mye bedre humør og det ser ut som ting begynner og falle på plass. Burde vell egentlig fått gjort lekser og øvd på prøvene jeg har denne uken. På tirsdag er det geo space, på onsdag spansk, på torsdag matte, biologi og us history. Men neida, jeg har bare vert sosial og egentlig ikke tenkt på lekser i det hele tatt. Prøvene jeg skal ha er hele pensumet vi har hatt frem til nå. Grusomt.
<3 te amo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)