12 april 2011

Frustrasjon

Har vert i et skikkelig dårlig humør de siste dagene. Har for det meste gått rett hjem etter track og bare vert på rommet, spist snop og hørt på Taylor Swift. Er ikke skjedd noe som skal få meg til å føle det slik så har ingen aning hvorfor jeg er så emo. Er rastløs og trøtt på samme tid. Går bare rundt og daffer i huset, går min daglige tur med patty, dusjer og legger meg tidlig. Er bare frustrerende og være gla i det ene øyeblikket til og bare være trist i det neste. Har også et tonn med lekser som venter på meg, og en matte test på torsdag. Er veldig klar for å begynne sommerfeiren og være ferdig med alt som heter skole!
Vel, blir jo ikke helt kvitt skole heller. Det er fortsatt usikkert på om jeg i det hele tatt kommer inn på den skolen og linja jeg vil.

Kjenner veldig på at jeg savner de gode gamle vennene mine i Norge. De du kan invitere over og bare se på tv med for dere kjenner hverandre så godt at ingen trenger å si eller gjøre noe. De som kjenner deg så godt at de kommer bort og gir deg verdens beste klem når de ser du er nedfor og deppa. Kunne trengt en slik en akkurat nå... Savner og ha noen rundt deg som kjenner deg inn og ut og vet når en bare skal holde kjeft, gi deg en klem, muntre deg opp, eller bare kommer hjem til deg uanmeldt med en chick flick og sjokolade.

Åå frustrasjon!!! Prøver å få det ut men det vil bare ikke. Herregud så emosjonell jeg føler meg akkurat nå. Beklager alle sammen, men bloggen er blitt som en liten dagbok for meg så det er her alt kommer ut.

Det eneste som har vert bra de siste dagene er det fine været. Er varmt nok til å gå i shorts og singlet, noe som jeg elsker! Sommeren er definitivt min favoritt sesong!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)