07 april 2011

Prom?

Ble spurt til prom i går av Landon! Haha skikkelig morsom historie bak det hele. Var ute i hele går og kom hjem i 9 tiden. Jeg var skikkelig rastløs så gikk bare rundt og viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Så sier Patty
"Du burde bare legge deg ned i sengen å slappe av og prøv å sove!"
Meg: "Neeei jeg er så rastløs jeg orker ikke legge meg ned"
Patty: "Vi legger oss i sengen din så kan vi snakke litt!"
Meg: "JA det var en god ide"
(Patty skrur av alle lysene og legger seg i sengen min)
Meg: "Ååååå Patty så søtt av deg å putte stjerner i taket mitt!!"
Patty: "Ser ut som det står noe"
Meg: "Oh my god.. PROM!!"

Snakk om å være space case... Er vell litt logisk tanke gang siden hun absolut ville jeg skulle legge meg i sengen, at det var hun som puttet dem der? Hun visste jo selvfølgelig hva som foregikk og ville bare jeg skulle se det. Her borte sier også jentene ja på en søt måte tilbake så da fant jeg ut at jeg skulle lage et puslespill
som jeg puttet oppi en liten eske med stjerner på
og festet fire grønne ballonger som hadde PROM på seg til esken som jeg satt på pulten hans idag. Men så fikk jeg vite senere idag at det var en bit som manglet. Just my luck. Fant tilslutt den savnede biten, puttet den oppi en kovolutt og skal henge den på bilen hans i morgen tidlig. Jaja, er vell litt av sjarmen det.

Amerikansk? Ja veldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)