08 april 2011

Scavenger Hunt

For en fantastisk start på helgen! Idag har vert helt utrolig, med kjempe fint vær og masse rediculos activities! Begynte med en liten skattejakt. Jeg fikk i oppdrag av Chris og hjelpe med å spør Jocelyn til prom. Isteden for å forklare hele greia hiver jeg bare inn en del bilder og forklarer as we go.
Da Jocelyn kom hjem i av perioden sin satt jeg på trappa med et lite skilt som hadde det første hintet på seg. Skattejakten var i gang!
Etter en del leting ble vi ganske frustrerte for vi klarte ikke helt å finne ut hvor vi skulle gå. Han hadde skrevet at vi trengte en spade så jeg sa til Jocelyn
"Hvor kan vi finne en spade da...?"
Jocelyn: "Jeg så en der borte for litt siden!"
Så etter ca. 15 min leting fant vi spaden som var veldig åpenlys. Chris hadde til og med tegnet blå piler vi skulle følge som vi ikke så, woups..

 Etter litt graving fant vi det første hintet!
 Av gårde til hint nummer to!
 Lett.
Måtte ut i en liten dam for å finne hint nummer fire
?
Han hadde festet det siste hintet til en hvit skolebuss som alltid står på parkeringsplassen, men selvfølgelig idag så kjørte bussen avgårde. Så når vi kom frem var det ingen buss og heller ingen hint. Ringte Chris og fikk fikset opp i ting så da var det avgårde til det siste hintet
Alle hintene hadde sånn rar skrift på seg som vi fant ut til slutt var fransk, til sammen ble di: Do you want to go to prom?
 Siste hintet som sa vi måtte til Jocelyns hus
Der stod Chris på trappen med en plakat og blomster, så utrolig skjønt!!! 

Adorable! Jeg skulle ønske vi gjorde slike ting i Norge for ball og sånt, hadde gjort ting ti ganger kjekkere :)

Etter skattejakten måtte jeg tilbake på skolen for siste time før det var track. Etter track kjørte jeg hjem og ryddet rommet litt før jeg ble hentet for å se film med Landon, Faith og Alex. Vi skulle se Avatar men jeg klarte jo og sovne halvveis i filmen, kos. Men alt i alt en kjempe god dag! Prom nærmer seg med stormskritt, har fått bestilt frisør og sminke time, så nå venter jeg bare på kjolen min så er alt perfekt!

2 kommentarer:

  1. Heeei! Da jeg kom over bloggen din for ikke lenge siden ble jeg kjempe glad. Jeg skal på utveksling til neste år, og nesten alle bloggene jeg har lest fra utvekslingselever i USA har de fleste skrevet at de klarer nesten ikke vente til å dra til Norge igjen, å hvor elendig de har det. Takk skal du ha for at du gav meg håpet på at det faktisk går ann å trives i USA! :-)

    SvarSlett
  2. Hei! Åå så gøy! Alltid kjekt med slike kommentarer :) Lover deg at du får the time of your life :))

    SvarSlett

:-)