18 april 2011

Sick of being sick

Det har seg slik at imunforsvaret mitt og meg går ikke hånd i hånd. Mange ganger i løpet av et år bestemmer det seg for å gi meg en rekke med forkjølelser noe som jeg ikke synes er så alt for gøy. Da kan jeg ikke trene og legger meg klokken ni hver dag for jeg er helt utslitt. Var syk for bare noen uker siden og nå er det på an igjen. Tett nese, trøtt, hosting og nysing er noen av behaglighetene(?) jeg opplever disse dagene. Var på trening en gang i sist uke for det var så mye som kom i veien, og nå er jeg blitt jeg syk så har ikke tenkt meg på trening i morgen heler. Nå så jeg har kommet inn i trenings rytmen føler jeg meg helt feit og ekkel når jeg ikke trener, men å løpe rundt et track field til du må spy med tett nese er ikke noe som frister. Utenom å være syk har helgen min vært ganske grei. Hadde langhelg, brukte hele helgen på sleepovers med venniner, filmkvelder, godteri og kos. Var også på let etter gull sko til kjolen min men det viste seg og være vanskligere enn jeg trodde.

Jeg får ikke lov til å graduate men skal alkevell ha en graduation party med fire andre stk søte jenter!
Føler graduation er på en måte som konfirmasjon, du har en stor fest etter selve sermonien hvor du inviterer venner og familie. Du har mat og leker osv så får du gaver og kort. Er ikke så formelt som konfirmasjon og det er mer sånn du bare stopper innom og går videre til en annen grad party for det er så mangen som holdes på den helga selve graduation er. 22 dager igjen til graduation så er skoleåret mitt i USA over..! 87 dager til jeg reiser hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)