01 april 2011

Infect me with your love and fill me with your poison

Aiaiaia, var vel på tide med et innlegg igjen da. Blir et sånt alt mulig et :)
Track denne uka har vert hard, onsdag og tosdag var knall harde vi måtte spurte rompa av oss. Idag ble det bare fem 100 m og en del tøying etterpå. Klarer og ha håndflatene ned på bakken!!!! Og når jeg sitter på rompa med en fot fremme klarer jeg ta hele håndflaten over skoen!! Litt stolt med tanke på at jeg aldri har klart å nå ned til tærne mine en gang. Må nesten få ta et bilde snart :) Har vert veldig dårlig på å ta bilder i det siste, noe som jeg vet jeg kommer til å angre på når året er omme så det må jeg komme i gang med.

Har også begynt en sunn og bedre lifsstil ettersom track er en stor del av hverdagen min så må jeg spise riktig. Coach Jones har gitt oss et program vi må følge, er litt vanskelig for meg med tanke på at det hun sier vi må spise til frokost og lunch er sikkert det jeg normalt sett spiser på en hel dag! Hun vil vi skal spise mye og riktig, trene hardt og løfte så skal vi liksom komme i toppform. Får nå se hvordan det utarter seg.

Selv om vi holdt på å blåse av tracken i går var det ganske fint vær idag. Var oppe i 20 C men litt overskyet. I morgen skal det også blri mye sol oppe i 20 + C, klager ikke akkurat :))) Snart kommer sommeren til Colorado, noe som vil si akkurat som syden!
Jeg er fortsatt storfornøyd og lever livet!

Ellers har jeg fått den nye sangen av Katy Perry på hjernen, E.T. og Dark Blue av Jack´s Mannequin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)