23 januar 2011

Reunion

Da sitter jeg på hotellet i nydelige Hawaii og bare slapper av og spiser sursild etter en lang dag fylt med reising, tårer og en del latter. Klarte og komme meg til gaten helt alene uten og rote meg bort. Selv om klokken var 6 AM var flyplassen alikevell stappet med folk. Flyet gikk direkte fra Denver til Honolulu, så trengte ikke mellom lande noen plass. Etter og ha sett The Social Network, duppet litt av og kikket gjennom flere blader med prom dresses landet vi i Honolulu. Der traff jeg flere andre norske studenter som hadde vert på samme fly som meg, WHAT? Jaja :)
Vi kjørte til hotellet og pakket ut og spiste før KAROLINE kom!!!! Telefonen ringte og Karoline lurte fælt på hvor jeg var etter en lang leteaksjon. Heisen åpnet seg og alt du hørte var bare Wæææææææææææ!!!! Vi klemte og lo og klemte litt til. Må innrømme det kom noen tårer. For en fantastik følelse og se bestevennina di igjen etter fem lange måneder.
Vi satt bare og snakte og smilte en god stund, for vi innså at dette var ikke gjennom en PC skjerm lengre. Hun var faktisk her :) Vi gikk ned og bestilte middag, eller jeg bestile kake som var helt himmelsk.

På tide og sove før det blir en dose til med Hawaii. Skal kose oss i 27 grader, helt ok liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)