19 januar 2011

Innlegg nr. 100

Etter og ha pakket ut alle tingene mine i sikkert over to timer har jeg kommet fram til at jeg har alt for mye ting! Hele skapet mitt er stappet med klær og alle skuffene er fylt med ett eller annet. Bruker ikke halvparten av klærne mine en gang. Det jeg tok med fra Norge er på en måte blitt glemt og erstattet med alt det nye jeg har kjøpt her borte. Så et lite tips til studenter som skal reise over neste år, PAKK SÅ LITE SOM MULIG!!! Når jeg pakket koffertene mine for 5 mnd siden tenkte jeg ikke særlig over hva jeg tok med tenkte bare at jeg ikke klarte og la for mye ligge igjen hjemme. Tro meg, etter en stund skulle du ønske du ikke tok med deg alle de klærne. Du kjøper så utrolig mye nytt at det tar bare opp plass og det ender med at du må legge masse klær igjen eller gi det bort. Isteden for bare å la det ligge hjemme så du ikke trenge og kaste noe. Aspect anbefaler 1 koffert, jeg tok med meg to.. Hør på organisajonen din, de har som regel rett :)

Etter å ha fylt opp hele bilen med ting kjørte vi avgårde til den nye v.familien. De bor ikke langt unna så skal fortsatt gå på samme skole. Huset er helt fantastisk, det er kjempe stort og veldig fint. Familien består av Curtis og Karen (vmor og vfar), Kyle, Kory, Kasey og Jazmyn. Kyle er 21 så han går på college, Kory og Kasey går på high school (fossil ridge) og Jazmyn går i 8 klasse. I Mars kommer det også en ny utvekslingsstudent som skal bo her retsen av året.
Her er det nye rommet mit:

Siden jeg ikke har lagt ut noen bilder på en stund legger jeg ut noen fra den siste tiden

Fossil Ridge - Fort Collins 


 Etter at vi slo Fort Collins :) Vi er nå ubeseiret og har vunnet alle 12 kampene :)


Bilder fra den hærlige vertsfamilien jeg bodde med i 2 uker








Bursdagen min

Bakset kampen i går, White Out, dvs alle hadde på seg hvitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)