11 januar 2011

This is the life

Kanskje på tide med en liten oppdatering! Ikke noe nytt som skjer, skolen er begynt for fullt, masse prøver, og Fossil banker fortsatt alle i basketball :) Kommer akkurat hjem fra en kamp i Greely hvor vi knuste de og har nå vunnet alle kampene våre, 10-0. Ikke så aller verst nei.

En ting jeg har bestemt meg for å gå inn for er å bare snakke me folk hjemme EN dag i uken. Altså bare skype på søndager og minst mulig chatting i ukedagene. Dette er bare for at jeg skal leve livet mitt her borte mest mulig uten og tenke så alt for mye på Norge. Skal også prøve og bare snakke engelsk, har skiftet facebooken min til engelsk og skal bare snakke engelsk til den andre norske utvekslingsstudenten. Gjør dette for at engelsken min skal være mest mulig perfekt når jeg kommer hjem både muntlig og skriftlig.

Er en del ting jeg gleder meg til fremover, blir 17 år på mandag 17 Januar, skal til Hawaii om 11 dager, og mamma kommer om ikke så alt for lenge! Og fårhåpentlig vis snart få meg ny vertsfamilie så jeg kan få pakket ut alle tingene mine. Alt jeg eier er pakt ned i esker og kofferter, er ikke vits å pakke det ut så får jeg vite at jeg skal flytte igjen om en uke liksom.

5 mnd igjen!!! Halveis gjennom året mitt... Gruer meg til og dra fra alle de fine menneskene her men gleder meg i hel til å få komme hjem!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)