19 januar 2011

Endelig 17!

På mandag var det endelig bursdagen min! Bare ett år igjen til jeg kan kjøre bil og alt det der :) Ble en helt ok dag, var rart og ikke feire den med familien min hjemme. Men de gjorde en ganske god jobb her borte også, bakte kake til meg og greier. Fikk også noen presanger fra noen venner og noen nydelige blomster på døren fra mamma. Har en del bilder fra de siste ukene men alle tingene mine er pakket ned så har ingen aning hvor noen ting er. Men det skal endres idag! Fikk nyhetene på bursdagen min at jeg har fått en ny familie. Skal flytte ut idag etter skolen. Ble utrolig glad når jeg fikk vite at jeg hadde fått en ny familie, men også utrolig trist når det gikk opp for meg at jeg må flytte ut herfra. Denne familien er fantastisk og skulle ønske jeg kunne bodd her videre, men de har ikke plass..

Nå er det hawaii om bare tre dager og jeg skal kanskje til Haiti i mars! Områderepresentanten min sin familie og de jeg skal flytte til skal til Haiti på et barnehjem for og hjelpe til, også flere folk fra kirken. Det blir ikke noe ferie eller noen ting men alikevell en stor opplevelse. Siden Aspect bare godtar en reise hvert semester så vet jeg ikke om det er mulig enda og det koster jo en del så får se. Håper virkelig vi kan få det til, tenk så kult og få oppleve Hawaii og Haiti!

6 kommentarer:

  1. Er du født i 94?? Går du 1 eller 2 året på VGS?

    SvarSlett
  2. ja er 94modell :) går 2 året på vgs, begynte skolen ett år før jeg egentlig skulle

    SvarSlett
  3. Oi, hvordan fikk du til det? :o referer til det over her.

    SvarSlett
  4. begynte når jeg var 5 isteden for 6 siden alle vennene mine begynte da :)

    SvarSlett
  5. er du junior eller senior?:)

    SvarSlett

:-)