15 mars 2011

Knask

Har unnet meg noen småting den siste uken, I <3 America. Var også på prom dress shopping denne helga, er ganske sikker på at jeg fant den perfekte kjolen!

Akkurat nå har jeg spring break, helt hærlig! Ble helt sjokkert i går for når jeg kom hjem i 12 tiden fikk jeg og Patty et skikkelig rydde kick. Vi ryddet hele kjøkkenet og vasket kjøleskapet til 3 AM! Idag gikk vi og handlet for å fylle opp kjøleskapet igjen, sånn at vi kan lage middag i kveld. Helt sykt, håper du er stolt mamma..

Ellers er livet her borte fortsatt fantastisk! Hadde en perfekt dag i går så nå er jeg bare overlykkelig :) Life is good! Mamma kommer om bare tre dager! Føler alle innleggene mine er "too happy" men det er sånn dagene mine er. Truly Amazing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)