27 mars 2011

Too good to be true

Idag bestilte jeg ball kjolen min! Den er hvit med gull og sølv paljettler på, kort fremme og lang bak :) Vil ikke legge ut bilde for det kan være en liten overraskelse til prom. Fikk også daten min til prom idag, ahh so excited!! Prom er den 31 Mars så litt over en måned til. Gleder meg noe helt ekstremt! Det hele føles bare for godt til og være sant. Alt kan ikke gå så glatt som dette, kan det? Enten er kjolen for liten eller for stor, eller så kommer den ikke i det hele tatt. Eller kanskje jeg blir ditchet av daten min en uke før prom? Alt kan vell ikke være så perfekt som nå?

Dagen idag begynte ganske dårlig, hang bare rundt hjemme og hjalp pasienten (Patty), stakkarsen har fjernet mandlene. Hun er på veldig sterke medisiner og kan ikke snakke, så alt hun gjør er sove, spise gelé og skriver på ei lita tavle om hva jeg må hente til henne. Vi har også kommet oss gjennom hele sesonge 1 av The OC. Fikk også gjort US History leksene mine idag, må si det er veldig spennende å gjøre lekser på en lørdag. Senere på kvelden kom Landon over, jeg ga ham sånne påske egg i lilla kartong, han kom veldig fort frem til at det er det beste han noen gang har smakt. Noe som jeg godt kan forstå. Vi måtte jo også hive i oss litt smågodt fra bøtta mi. Etter mamma kom på besøk har jeg en hel bøtte me smågodt, no joke. Har sefølgelig klart å halvere denne på et par dager.

Ellers er alt bare lykke! Lever "The good life" i USA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)