17 mars 2011

Mamma har ankommet!

Etter å ha stirret inn dørene på flyplassen i en time kom endelig mamma ut. Kunne ikke gjør annet enn å løpe inn i armene hennes og gi henne verdens største klem. Tårene strømmet på og jeg klarte ikke holde smilet tilbake. Var så hærlig og endelig kunne få klemme henne og kjenne alle luktene jeg er så vandt med. Er enda ikke gått opp for meg enda at hun faktisk er her. Er sikker på at jeg kommer til å vokne opp i morgen og bli overrasket når jeg ser at hun ligger rett vedsiden av meg og at jeg ikke trenger se henne gjennom et kamera på andre siden av kloden. Gleder meg til å vise frem byen jeg bor i, skolen min og hvordan livet mitt er nå. For en fantastisk følelse jeg har akkurat nå! Har ikke gått opp for meg i det hele tatt, men nå som hun er her føles det som vi aldri va fra hverandre. Alt er som før. Utenom mamma kom det også med masse godsaker fra Norge. Har sikkert 10 kg godteri, brun ost, makrell i tomat, verdens søteste gave fra bestevennina mi og en kosebamse og iphone fra pappa. Er ingenting mer jeg ønsker meg akkruat nå. Life is perfect!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)