19 mars 2011

true happiness

Nå sitter jeg på hotellrommet og hører på mammas snorking på sida. Får ikke sove for det er litt høyt kan du si, men har savnet det så skal ikke klage :) Har fått gjort mye på disse korte dagene, på fredag gikk vi og stelte neglene, tok både manikyr og pedikyr. Kjørte rundt og kikket i Fort Collins, fikset det nye leketøyet mitt og gikk ut og spiste fin middag. Idag ble det enda litt mer shopping og mamma fikk møte Tiffany og familien hennes. På kvelden gikk vi og spiste pizza før det var tilbake på hotellet og snakke i et par timer. Nå har gamla sovnet og ligger som sagt og snorker på sida.
I morgen blir det enda mer shopping og det er på tide å få treffe noen venner. Er utrolig gøy at hun endelig skal få møte alle de jeg alltid snakker om og er med. Håper bare vi får tid til å gjøre alt, har bare to hele dager igjen før hun flyr tilbake til lille Norge.

Blir litt korte innlegg men skal få inn noen bilder når jeg finner ledningen min, sorry.. GOOD NIGHT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)