12 september 2010

club can't handle me

Denne helga har gått utrolig fort! Er utrolig trist når du innser på søndagen at du må på skolen neste dag.. Helgen begynte med en xc team dinner på olive garden. På lørdag så jeg min første amerikanske fotball kamp! Trodde det kom til å bli utrolig spennende og skikkelig school spirit, men det var det ikke. Amerikansk fotball er egentlig ganske kjedelig og skolen vår er ikke særlig gode. Det eneste som var kjekt var de siste 10 min når Fossil faktisk spilte litt bra. Etter kampen var jeg bare med noen folk før familien gikk å spiste på en Mexicansk restaurant. Idag sto jeg opp i ni tiden for å skype litt med de hjemme i Norge. I tolv tiden ble jeg hentet av Zoe og vi kjørte til Boulder for å kjøpe home coming kjole. Zoe fant en kjempe fin grå kjole på Macy's og jeg kjøpte noen greier fra Forever 21. Nå er jeg akkurat ferdig med leksene. Så utrolig kjedelig at de gir oss lekser til mandagen så vi må gjøre det over helgen! Jeg klarte sefølgelig å glemme US history boken min på skolen så jeg får ikke skrevet essayet som skulle vert gjort til torsdag..... Dette var helgen min, ganske kort fortalt :) Kommer bilder i morgen når jeg får lagt dem innpå pcen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)