16 september 2010

Ohh America!

Jeg har det utrolig bra akkurat nå! USA er awesome! Neste helg er homecoming!!! Denne helgen skal familien på sykkeltur, men jeg vil helst være hjemme så skal sove over hos Zoe på lørdag men trenger fortsatt en plass for fredag.

Her er meg og Zoe når vi var på kjole shopping i helgen! Vi fant noe hår greier på en sånn bod, hah! Hun e bare rå :)

I morgen skal jeg springe mitt første XC meet, gruer meg noe helt ekstrem! Blir nok utrolig tøft, men føles så bra etterpå. Vi reiser fra skolen i 1 tiden så får ta fri, passer meg ganske bra. Folkene på XC teamet er så utrolig kjekke så blir nok en bra tur. Og i morgen skal jeg også på noe som kalles "Rachels Challenge", det handler om skytingen på Columbine High Sfor dere som vet hva det er. Columbine ligger rett rundt her og vi spiller mot dem i sporter, skummelt!!!

Her er foressten karakterene mine. A eller A+ i alle fagene mine utenom Spansk og US history, der har jeg B-. Spansken skjønner jeg for jeg suger i spansk. Men i US history hadde jeg A+ på ALT, så tok jeg en prøve der jeg fikk D, så da røyk den A'en.... Det som er kjipt her er at du får poeng eller en karakter på nesten alt du gjør, så en dårlig karakter kan ødelegge så utrolig mye. Og har du under 63% eller noe rundt der så stryker du. Så har du f.eks 10/20 rett på en prøve får du en F. Utrolig strengt når det gjelder karakterer.

Prøver å oppdatere bloggen så mye som mulig men får ikke tid hver dag. Og det meste skjer egentlig i helgene når jeg faktisk har et snev av et liv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)