09 september 2010

Give me a life

Jeg drukner i lekser!! Har ikke tid til å gjøre en damn ting.. Får lekser i hvert eneste fag! Så må jeg skrive et essay om hvorfor så mange mennesker flyttet til amerika når det var så mange kolonier, utrolig vanskelig. Nå er klokken halv ni og den burde vær inne til i morgen, årrrrhhhhhh. De som sier at amerikansk high school er pice of cake = bs! Greit, prøvene er ikke så utrolig vanskelige men du har lekser hver eneste dag i vert eneste fag. Trening er ikke ferdig før 5-6 tiden, så må jeg spise, dusje, etter det er det ikke så utrolig mye tid til lekser. Sliter med språket i biologien og matten. Det vi har om i biologien nå har jeg lært før men forstår det ikke når jeg får spørsmålene på engelsk...
Hværdagene mine er ikke spennende i det hele tatt, ganske kjedelige for å være ærlig. Gjør det samme hver bidige dag og xc meets hver helg. Tar jeg meg tid til å gjøre ting JEG vil, så blir jeg sittende til langt på kveld med lekser. Sånn som idag så ville jeg gå å se på huset Katie og Harry vil kjøpe, brukte 1 time på det etter trening så nå sitter jeg her med et tonn med lekser som skal være gjort.
Blir utrolig sliten av alt det som foregår i hværdagene, så har jeg sovet utrolig dårlig den siste uken. De siste dagane har jeg bare vert kvalmen og hatt vondt i hode. Håper å få slappet av pitteeepittelitt til helgen. Tror ikke jeg skal springe xc møtet på lørdag for har ikke vert i form til å trene de siste dagene.

Dette ble et utrolig klage innlegg men må bare få ut all frustrasjonen på en eller annen måte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)