21 september 2010

Spirit Week

I går var det første dag av Spirit week, temaet var PJ's. Det var en del som brukte det men de fleste brydde seg ikke noe særlig. På kvelden viste de Disney filmen Mulan. Den ble avlyst etter sånn 10 min, pga de klarte ikke å skru av vannsprederne. Vi så filmen ute på fotballbanen, så når de ikke klarte å skru de av, kastet de oss vekk. Temaet for homecoming er "A night at the oriten" som er noe kina greier, helt utrolig kjedelig. Det stod mellom det temaet og Harry Potter, så er ganske glad for de valgte det vi har nå. Alle andre skolene jeg hører om har utrolig kule temaer som Candyland, Las Vegas osv. så kommer vi med noe kjedelige kina greier...

I dag var det "Tye-Dye" day, så de fleste hadde på seg noe tye-dye greier. Jeg hadde faktisk på meg den ene t-shorten jeg tye-dye'et på xc-sleepoveren. Måtte nesten vise litt school spirit! Senere på dagen var det et stort "Bonfire". De tente et kjempe stort bål, hadde noe mat der, så det var en del folk. Ble litt skuffet for var ikke så utrolig gøy, var bare et stort bål og masse folk så du gikk bare rundt og snakket og litt sånn.
I morgen er temaet "your favorite holliday", blir litt gøy å se hva crazy greier folk gjør. Noen drar an helt ut, hadde alle gjort det hadde det vert utrolig morsomt! På torsdag er temaet "Ninjas" og på fredag "School spirit"

Treningen i dag var en av de harde dagene, vi løp intervaller. Var ikke så kjempe gale faktisk. Kjenner jeg blir i bedre og bedre form for hver dag!

Kjenner jeg savner alle dere der hjemme! Kunne trengt meg en god klem akkurat nå :(
Så må jeg bare si, Kristoffer, du er best <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)