25 september 2010

Thats how we roll

I går var starten på homecoming helgen, vi startet dagen med et stort pep rally for å pumpe alle opp til kampen. Har desverre ingen bilder derfra, men det var utrolig kult! De hadde lagt gymsalen om til noe "kina" inspirerte greier. Så var det blandt annet en dame som turnet i sånn tøy-tråder aktig, og noen unger som hadde sånn karate fremføring.
På kvelden var det homecoming game, vi vant 40-0, lett. Fotball laget våres suger men de vi spilte mot i går var enda verre, haha! Det var utrolig gøy, hele skolen var der og heiet. Folk kledde seg ut og alle hadde på seg Fossil's farger. I pausen kom homecoming court'en ut og de annonserte hvem som ble homecoming king and queen. Etter det gjorde cheerleaderene og danseteamet en rutine for bandet spilte. Så var kampen i gang igjen.
Etter kampen gikk jeg og Colton og tp'et Alex sitt hus. Det var utrolig morsomt, min første TP! Mens vi holdt på å kaste toalettpapir over alt ropte plutselig en dame "HEY!", og vi slapp bare alt vi hadde i hendene og sprang mot bilen og kjørte vekk i en fart!

I dag er det homecoming dance, jeg skal gå med ei som heter Kayla. Gleder meg masse! Eneste som er så utrolig kjedelig er at jeg har verdens verste forkjølelse.. Snufser og hoster i ett sett..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)