19 september 2010

Et lite stykke Norge i USA





Var og shoppet for homecoming kjole til Megan i gaar naar jeg fikk oye paa denne lille saken! Synes det var saa utrolig morsomt saa maatte bare kjope den!

Ble hentet av Zoe i gaar i tre tiden, rett etterpaa kjorte vi med Megan for aa kjope kjole til homecoming. Hun fant en utrolig fin sjokk rosa stram kjole. Etter det gikk vi paa kjopesenteret hvor jeg kjopte en t-shorte fra American Eagle og den snaale piercingen min :) Etter shoppingen gikk jeg og Zoe hjem til henne, Kathy, kom over og vi spiste melkesjokolade. Kathy elsket den og spiste sikkert opp halve alene. Naar Kathy gikk hjem satte vi paa The Notebook. Den mest romantiske filmen noensinne!  Slutten var saa trist at Zoe begynte aa grine!

I dag ble jeg vekket av at hunden deres satt seg paa fjeset mitt... Det var paa tide aa staa opp for aa gaa i kirken. Etter kirken ble jeg kjort hjem og skypet med kjeristen min i nesten tre timer. David hadde bursdag idag, ble 25 aar saa derfor spiste vi is og kake. Ommublerte rommet mitt, gjorde noen spansk lekser og klesvask.

I morgen begynner spirit week, det er et tema for hver dag saa da kler folk seg ut. I morgen er det PJ dag, men kommer ikke til aa kle meg ut. Spirit week er for aa lade opp til homecoming helgen!

Laderen min er odelagt saa har null strom paa pcen. Digg.. Elsker aa skrive norsk paa et engelsk tastatur...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)