26 september 2010

Homecoming

I går var selve homecoming dansen, var kjekt men trodde egentlig det skulle være enda bedre. Ble kjørt over til Kayla's hus i 7 tiden, dansen begynte 8. Familien min gikk i kirken mens jeg gjorde meg klar så var litt sen bort der. Da jeg kom bort tok vi noen bilder og spiste dessert. Kjørte bort til skolen med full musikk og pumpet oss opp! Da vi kom til skolen måtte vi snu å kjøre tilbake for å hente skole id'en våre.. Mens så var det bort til skolen igjen i full fart klar til å danse!
Dansen sluttet klokken 11, på slaget kastet de oss ut. Det er litt irriterende her, de kaster deg ut med en gang det er slutt, haha. Alt i alt var det en vellykket kveld! Utrolig gøy å oppleve de typiske amerikanske tingene, det er da det virkelig går opp for meg at jeg lever den amerikanske drømmen. Tenker ikke over det til vanlig men så slår det meg, herregud jeg er i USA!
La kameraet mitt hos Kayla i går så jeg ikke trengte å ta det med på dansen så legger innpå noen bilder når jeg får kameraet mitt!

Idag skypet jeg med Kristoffer og Mamma før vi kjørte til Boulder for å se Harry og David gjøre et triathlon. Det innebærer at du svømmer, sykler deretter løper du 10 km. Husker ikke hvor langt de andre greiene var, men de ble vertfall ferdige på 3-4 timer. De var helt dø etter på, noe som er forståelig. Vi var ferdige i 7 tiden så da bestilte pizza og kjørte hjemover.

I morgen er en ny uke.. En uke nærmere Norge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)